Thursday 2 June 2011

Fasha Sandha Mengamuk di Twitter,Bengang Dengan Iqram Dinzly

http://www.gosipsensasi.co.cc


FASHA SANDHA sememangnya terkenal sebagai pelakon yang cukup berdisiplin.


SELEPAS heboh dengan kisah peribadinya, bintang kontroversi, Fasha Sandha sekali lagi mencipta kontroversi, kali ini di laman sosial Twitter. Fasha telah melahirkan rasa ketidakpuasan hatinya terhadap seorang aktor kacak yang merupakan pasangannya dalam drama Dewa Cintaku disebabkan dia terpaksa menunggu kehadiran pelakon itu selama empat jam baru-baru ini.
Menurut Fasha, masa yang ditetapkan produksi untuk sampai ke Port Dickson, Negeri Sembilan adalah pukul 8 pagi sedangkan pelakon lelaki tersebut (yang tidak disebutkan namanya) hanya muncul pada pukul 12.30 tengah hari.

Namun, apa yang dikesali Fasha adalah, pelakon lelaki itu dikatakan langsung tidak meminta maaf atas kelewatannya tiba di lokasi penggambaran drama tersebut di Port Dickson.
Disebabkan itu, Fasha melahirkan rasa amarahnya terhadap pelakon itu menerusi laman sosial Twitter.
Ramai yang membuat andaian pelakon lelaki yang dimaksudkan Fasha ialah Iqram Dinzly. Ini berikutan, mereka sememangnya digandingkan sebagai hero dan heroin bagi untuk drama rantaian Dewa Cintaku yang bakal disiarkan pada 20 Jun di TV3. Drama tersebut sehingga kini masih lagi menjalani penggambarannya di Port Dickson, Negeri Sembilan.
Terdapat tujuh Tweet yang dihantar Fasha menerusi Twitter miliknya yang menjurus kepada perasaan marahnya terhadap Iqram.
Bagi mengetahui lebih lanjut cerita sebenar di sebalik kemarahan Fasha, ikuti temu bual Kosmo! bersama Iqram baru-baru ini:

Adakah ‘hero’ yang datang lambat ke lokasi yang dimaksudkan Fasha dalam Twitter miliknya itu adalah Iqram?
IQRAM: Dia tidak beritahu nama. Jadi, saya tidak rasakan Fasha maksudkan saya.




Kenapa mahu menafikannya? Sedangkan berdasarkan Twitter Fasha, dia terpaksa menunggu ‘hero’ yang tidak muncul sejak pukul 8 pagi di Hentian Rehat dan Rawat (RNR), Seremban. Bukankah drama Dewa Cintaku sedang menjalani penggambaran di Port Dickson, Negeri Sembilan dan hero drama itu sememangnya Iqram?
Saya tidak tahu sama ada hero yang dimaksudkan itu saya. Jika awak mahu tahu siapakah hero sebenar yang dimaksudkan Fasha, awak kena tanya dengan dia sendiri sebab dia yang tulis.
Berdasarkan Tweet dalam Twitter anda pula, anda ada beritahu terlambat ke lokasi disebabkan kemalangan pada tarikh yang sama dengan Tweet dalam Twitter Fasha, betul ke?
Memang call time (penggambaran) pukul 8 pagi dan saya sampai pukul 11 pagi tetapi bersebab. Saya terbabit dengan kemalangan dalam perjalanan ke lokasi penggambaran. Selama tujuh tahun dalam industri lakonan, tanyalah dengan mana-mana produksi pernah ke saya lambat. Perkara seperti ini pertama kali berlaku pada saya. Jika adapun mesti ada sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Isunya kecil sahaja tetapi diperbesarkan oleh pihak-pihak tertentu.
Fasha juga ada beritahu dalam Twitter, pelakon itu tidak minta maaf malah mempertahankan diri dan beri alasan.
Sampai sahaja ke lokasi saya terus jumpa pengarah dan minta maaf. Memang saya dididik kalau buat sesuatu yang tidak disenangi orang perlu cepat-cepat minta maaf. Lagipun, bukan saya seorang sahaja yang lambat. Penolong pengarah juga lambat kerana lambat dijemput oleh pengurus produksi. Orang yang menguruskan pakaian artis juga lambat sampai ke lokasi.
Fasha mempunyai seramai 86,301 pengikut setakat ini di Twitter. Tidakkah Iqram rasa dengan Tweet dia seperti itu boleh menjejaskan nama awak sekali gus menjejaskan periuk nasi anda?
Saya tidak rasa begitu. Lagipun dia tidak beritahu nama. Orang boleh membuat andaian. Saya sememangnya tidak pernah menimbulkan masalah selama ini. Jadi, orang boleh menilai daripada situ. Pelbagai dugaan saya hadapi saat ini. Baru-baru ini rumah saya juga dimasuki pencuri. Habis laptop dan duit tabung dicuri.
Apakah perkembangan Iqram dalam dunia seni sekarang?
Selepas habis drama bersiri Ayoub, saya terlibat dengan sebuah penggambaran drama komedi untuk Radio Televisyen Malaysia (RTM). Selepas itu, saya menjalani penggambaran drama Kasih Alia dan Laila Manja. Terkini, saya sedang menjalani penggambaran drama Dewa Cintaku. Tahun ini memang merupakan tahun yang sibuk bagi saya. Pada 23 Jun nanti saya akan terlibat mempromosikan filem Rasuk yang menggandingkan saya bersama aktres Fouziah Gous.
Oleh FATEN SAPHILLA MOHAMED ISA

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...