Tuesday 25 October 2011

Liyana Jasmay Sendiri Lagi Selepas Putus Cinta Dengan Aizat...



KUALA LUMPUR: Pelakon dan penyanyi, Liyana Jasmay, 23, mengakui lebih selesa bersendiri selepas putus cinta dengan bekas kekasihnya, penyanyi, Aizat.
Liyana berkata, dirinya tidak terburu-buru untuk mencari pengganti kerana masih banyak perkara yang menjadi keutamaannya kini.
Ujarnya, walaupun hubungan mereka tidak panjang tetapi dia masih menganggap Aizat sebagai rakan baik dan sentiasa mendoakan kebahagiaannya.



  
"Bercinta dan putus cinta itu adalah perkara biasa, sama seperti saya dan Aizat. Kami telah mencuba dalam hubungan tersebut dan ia tidak berjaya.
"Walaupun tidak lagi bercinta kami masih berkawan baik," ujarnya ketika ditemui pada majlis pelancaran Anugerah Skrin baru-baru ini. Dalam pada itu, bercerita mengenai perkembangan terbaru, Liyana berkata dia kini sudah bergelar penerbit dan baru sahaja selesai menerbitkan sebuah telefilem untuk pada 3 Oktober lalu untuk saluran TV9.
Diterbitkan dibawah syarikat produksi miliknya, Mermaid Studios, Liyana memberitahu dalam telefilem bertajuk Tudung Tweet itu dia turut memegang watak sebagai Zubaidah.
"Menariknya mengenai Tudung Tweet ini adalah kerana ia menampilkan 20 pelakon dan kebanyakan daripada mereka adalah bakat baru seperti Izzue Islam, Afiq Muiz dan Mia Nasir," ujarnya.
Optimis dengan cabang terbaru kerjayanya, Liyana berkata, ia adalah sebagai perancangan bagi mengukuhkan kedudukannya dalam dunia hiburan pada masa akan datang.

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...