Wednesday 30 November 2011

Jom Kenali 5 Orang Anak Bintang Rock Yang Cun Dan Seksi

Bintang-bintang rock  yang sinonim dengan muzik rock yang keras sebenarnya mempunyai anak-anak gadis yang berperibadi lembut, seksi dan cun. Inilah lima orang anak-anak penyanyi rock  tersebut.





1. Georgia May Jagger
Gadis yang bernama Georgia May Ayeesha Jagger ini telah dilahirkan pada 12 Januari 1992 beliau adalah anak kepada Mick Jagger penyanyi utama kumpulan Rolling Stones bersama model Jerry Hall yang merupakan anak perempuan ketiga Mick Jagger.Georgia juga mempunyai seorang kakak iaitu aktres Lizzy Jagger.





2. Daisy Lowe

Daisy adalah puteri dari penyanyi, pencipta lagu dan perancang busana Pearl Lowe iaitu rocker Gavin Rossdale yang lahir pada 27 Januari 1989.



3. Zoe Kravitz

Zoe Isabella Kravitz adalah seorang artis, penyanyi dan model, puteri tunggal kepada penyanyi Lenny Kravitz.



4. Norah Jones

Penyanyi jazz Norah Jones merupakan anak kepada pasangan pemain sitar terkenal India iaitu Ravi Shankar dan produser konsert Sue Jones.Beliau telah lahir pada 30 Mac 1979 dengan nama Geethali Norah Jones Shankar di Bedford-Stuyvesant, Brooklyn, New York.



5. Peaches Geldof

Peaches Honeyblossom Geldof adalah seorang wartawan, pengacara TV dan model yang kini berusia 22 tahun. Beliau adalah puteri kedua kepada rocker Bob Geldof dan Paula Yates.

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...