Saturday 11 August 2012

Tiz Zaqyah & Nicholas Saputra Sambut Aidilfitri Bersama?


Aha! Kalau anda tertanya-tanya, siapakah Nicholas Saputra? Come on..., masa kan anda boleh terlupa pada Rangga. Karakter dalam filem Ada Apa Dengan Cinta? yang mana menjadi idaman ramai gadis dunia nyata yang bukan saja di seluruh belantika Indonesia tapi juga di bumi Malaysia. Tapi... ada apa Nicholas dengan Tiz Zaqyah?

Baru-baru ni, Tiz melalui Facebook beliau telah berkongsikan beberapa keping gambar yang menunjukkan bintang Indonesia itu kini sedang berada di Malaysia untuk menjalani sebuah pengambaran.

Difahamkan, pengambaran tersebut bukankalah menuntut Nicholas Saputra mahupun Tiz berlakon drama atau filem. Tetapi ianya adalah untuk pengambaran sebuah iklan baru bersempena kedatangan Aidilfitri.

Tidak dapat dipastikan keluaran siapa juga bagaimana jalan ceritanya tetapi iklan raya ini turut melibat Tiz Zaqyah, Fatimah Abu Bakar & juga Sam Bunkface.

Iklan raya Aidilfitri yang melibatkan gandingan bintang popular dua negara ni pastinya menarik! Sama-sama kita tunggu sajalah hasil yang bakal yang keluar. Sementara itu, anda boleh tatap dulu foto-foto dari Facebook rasmi Tiz Zaqyah.




*Bila tiba musim raya, terasa rindu dengan iklan-iklan Petronas hasil kreativiti Allahyaraham Yasmin Ahmad.



- mD

0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...