Friday 23 December 2011

Aksi Terlampau 'Leina Hangat'



Terdapat ramai juga artis wanita kita yang menggunakan daya tarikan seksual yang ada pada mereka untuk menarik perhatian penonton.Biasanya golongan artis-artis seperti ini tidak mempunyai mutu vokal yang hebat dan mantap, album mereka pun selalunya amat sukar untuk dijual.Demi untuk memastikan ‘survival’  mereka dalam industri ini, mahu tak mahu terpaksalah mereka memakai baju seksi seksa semasa membuat show, menari dengan gaya yang menggiurkan, peluk penonton sana, peluk penonton sini, terkangkang sana dan terkangkang sini.
Tak percaya? Cuba kita tengok penyanyi yang hebat seperti Datuk Siti Nurhaliza, Ella, Datuk Shiela Majid (sekadar menyebut beberapa nama), mereka tidak pernah ‘terlampau’ sewaktu membuat persembahan.
Dan sekarang tengah kecoh di blog-blog kisah penyanyi wanita Leina Hangat yang mempamerkan aksi-aksi terlampau dalam sebuah persembahannya.Mungkin dengan cara ini populariti Leina Hangat yang suam-suam kuku akan kembali hangat.

Di bawah ini adalah emel yang diterima oleh portal hiburan Beautifulnara.com dari salah seorang penonton yang menyaksikan persembahan 'terlampau' artis tersebut:

Assalamualaikum abang Nara. Seperti mana tajuk email ini, begitulah isi kandungannya. Saya tak mahu mengulas panjang tapi, abang nara lihatlah kebenaran pada gambar gambar ini. Saya faham dia penghibur, tapi persoalannya apa perlu berkelakuan ghairah sebegitu? Kawan kawan yg bukan muslim yang hadir ke majlis ini majoritinya mempersendakan kami dek kerana perlakuan si penyanyi ini. Sungguh memalukan. Sudahlah pakaiannya sebegitu rupa ditambah pulak dengan adegan menggesel bontot pada kemaluan lelaki lain berpelukan rapat tak kira siapa melagakan buah dada dibadan lelaki aksi split di atas pentas dgn skirt yg amat mini
sampai ke tahap itu kesanggupannya atas lesen menghibur? Keji! Memualkan! Tujuan saya menghantar kepada abang nara bukan hendak memalukan si artis, tapi peringatan kepada semua.





0 comments:

Post a Comment

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...